Mikkel Freltoft Krogsholm, direktør i Brokk og Sindre ApS, arbejder tæt sammen med Kikki og Mehmet fra administrationsholdet for at bringe boligselskabets første AI-chatbot, Tranemosebotten, til live.
Tranemosebotten er designet med et klart mål for øje: at gøre det lettere for beboerne at få hurtige svar på deres spørgsmål, samtidig med at den effektiviserer den daglige kommunikation for både administrationen og ejendomskontorerne.
"Det her er første skridt i en digital omstilling, der kan lette kommunikationen og skabe en mere effektiv hverdag for både beboere og medarbejdere," siger administrationschef Tina Jepsen.
Samarbejdet mellem Mikkel Freltoft Krogsholm fra Brokk og Sindre ApS og administrationsteamet sikrer, at Tranemosebotten bliver tilpasset beboernes behov og er klar til at håndtere flest mulige spørgsmål fra beboerne.
Med denne lancering markerer Tranemosegård et vigtigt skridt mod en smartere og mere digital fremtid for sine beboere.